Popüler Yayınlar

22 Nisan 2012 Pazar

Merhaba Eski SevgiLim; Nasılsın iymisin yada mutLumusun Yoksa Mutsuzmusun ? İysin GaLiba Ve'de MutLusun Sanırım, Hergün GüLdüğünü Gördüğüm İçin Bu soruLarı Sormakta Suçtu Hata Yaptım Dimi ? NasıL Seviyormu SevgiLin Seni Ben Gibi ? SaçLarına Benim Gibi Dokunmaya Kıyamıyormu ? Seni GözLeriyle DeğiL KiprikLeriyLe BiLe ALdatmıyor Dimi ? ELini Tutarken İncitmiyor Seni Dimi ? Yapıyormu bunLarı Ben Gibi Seni Uzaktan Uzağamı Seviyor ? Yoksa Sevgisini Yatağa Atacak Şerefsizmi ? Ben sana her bakmamda dalar giderdim gönlümdeki sevdanın derinliğine, her gülüşünde sanki cennetteymişim gibi huzurla dolardı yüreğim, elini tutmayı bırak gözlerıne bakmaya bile kıyamazdım, ki incitirim seni diyeee korkardım ve sonra üzüntüden kahrolurum diye yürekten tutardım elini sıcaklıgını içerimde hissederdim... yani ADAM gibi sevmiştim kısacası LAFI UZATMANIN ANLAMI YOK; BEN AŞK'I YATAKLARA ATAN PİÇLERDEN DEĞİLİM; UYUDUĞUNDA EN FAZLA ÜZERİNİ ÖRTERİM... Dedim Yaa İşte öyle böyLe değiL ben seni harbiden ALLAH için sevmişim.. neyse sen bu yazdıkLarıma aLdırma.. ''Fatih'' Diye birini tanımadın farzet.. Varsa Hakkım HeLaL-i Hoş oLsun, Sen Sevdanı HeLaL et Yeter Bana GüzeLim... ''EyvaLLah''Enes Keles

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder